sofiaholtfors

Samsung phone!

Kategori: Allmänt

Imorgon åker jag mot sommar och Fjällbacka:)
Det ska bli skönt att typ få avsluta terminen, har några uppgifter kvar.
Men det ska nog lösa sig under veckan.

Therese kom nu med en present till mig så jag inte skulle glömma henne.
En bild på en samsung telefon med ett kort på henne i!
Så roligt om man har sett reklamen för tele2 med lilla lammet och pappan i samsungtelefonen! haha

och jag måste skriva något om föregående helgen som jag visst glömde i förra inlägget.
det är kära pappa som kommenterat till det utan namn:P

men ja förra helgen började redan på onsdagkväll med att vi målade mormors utehus.
där har hon nu fått dusch och tvättstuga så nu slipper mormor duscha i vattenkannan:D :P

fortsatte till torsdagen med målning av huset och ladgården.

fredag fortsatte med målning av ladgården.

lördag fortsatte med målning av ladgården, (förstår ni var jag vill komma?)

Söndag fortsatte med målning av ladgården:P

det var en helg med myyyyyycket målning både högt och lågt.
vi satt uppe i en maskin HÖGT upp och målade ladgården.

Alex och Philip och pappa la om taket på logen också.. så ojoj så fin den är nu:)

Det var lite om helgens bravader pappsen.:)

/Sofia

Kommentarer

  • Iida säger:

    MEN HALLÅÅÅÅÅ!! Jag då?! Va fan. Hmpf. Dåligt. Usch. Ja fy fan. Urk. Så gö man ba int. Nepp. Nopeski. Nänä. Oine voine. Ack ack ack. Buhu.

    2012-05-25 | 16:40:24
    Bloggadress: http://isinhelhet.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Jasso du

    2012-05-28 | 08:49:33

Kommentera inlägget här: