sofiaholtfors

Skövde

Kategori: Allmänt

I lördags bar det av till Skövde:) Jag gick upp suuupertidigt för att kunna ta tåget som gick klockan sju..
det var byte i Stockholm och allt gick bra fast jag var lite nervös för att hitta och plus att jag släpade på väska och vovve...
 
men allt gick bra. jag gick på tåget och fick en plats till slut.. det var lite dubbelbokat på just min plats.
Vi kommer till Södertälje, vilket är en station, och där blir vi stående i två timmar på grund av olycka längre fram.
 
det var inte det roligaste jag varit med om, men det gick bra med Odie. de som var på tåget fick lite morgongymnastik, han la sig mitt i gången och vägrade att flytta på sig.. :P
 
Väl nere i Skövde så var det supertrevligt att äntligen få träffa Anna och Johanna igen:) Har haft toppendagar med mycket skratt :)
 
/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: