sofiaholtfors

Sen med allt...?

Kategori:

När jag gick i högstadiet sa alltid Iida till mig att jag var sen med allting. Jag lyssnade på låtar ett halvår efter alla andra. Såg filmerna och tvserierna efter alla andra. :-) men jag har inte lagt så stor vikt vid det förrän häromdagen.

Jag var hos en kompis och skulle se film. Vi såg på pirates of C. 1. Sen kläckte jag ur mig att jag bara sett ettan. Kanske någon mer. Men ja. Det slutade med att vi såg tre st. Den fjärde ska vi se idag.
Så ja jag kan väl erkänna nu att jag inte är den snabbaste på att se allting som man borde ha sett :-p

/Sofia

Kommentarer

  • Iida säger:

    Hahaha! Sååå sant, piraterna måste man ju ha sett innan! Hoppa in 2012 nu och kolla igen alla grymma serier, filmer och låtar du missat! Och just det, SKAFFA FACEBOOK OCKSÅ! (vet du inte vad det är så är det en sida på nätet där man kan kan kolla på bilder, prata med sina vänner, snoka, få reda på saker som händer etc) ;)

    2012-09-26 | 16:06:42
    Bloggadress: http://isinhelhet.blogspot.com
  • Sofia säger:

    Iida, det är inte okej att vara sådär elak när jag faktiskt erkänner saker och ting på offentlig plats här;)

    2012-09-27 | 09:33:01

Kommentera inlägget här: