sofiaholtfors

Från kaos till organiserat kaos...

Kategori: Allmänt

Det är väl en hyffsad bra beskrivning på mitt liv för tillfället.
 
Början på veckan var det totalt kaos. Läser fyra kurser den här terminen och det är inte lite böcker och grejer man ska ha koll på då.
Men såhär några dagar senare känner jag att jag börjar få ordning på det. saknar fortfarande några böcker men förhoppningsvis inte länge till. 
 
Jag sitter nu i min soffa, har stängt dörren till köket för att slippa se berget med disk som måste diskas.
har stängt dörren till mitt rum för att slippa se all tvätt som måste tvättas. Det ska göras imorgon har jag bestämt mig för.
 
nu måste jag plugga. har uppgifter som måste in, sen ska det övas på vigseltal och grejer inför bröllopet i helgen:)
 
så, dags att sätta fart!
 
/Sofia
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: