sofiaholtfors

Sjuk

Kategori:

I förrgår vaknade jag med en massa utslag på hela kroppen som kliar till förbannelse!!! Så sjukt mkt kliar det.

Igår fick jag även ett tryck över bröstet som kändes lite läskigt.

Ringde till doktorn och fick en tid på närakuten. Åkte dit och fick träffa doktorn. Tog prover samt EKG.
Men de hittade inget fel på hjärtat eller lungorna. Skönt det!
Allting beror troligtvis på stress.
Men hur lätt är det att slappna av när det är ett tryck över bröstet som inte slutar?!

Nu ligger jag iaf nerbäddad i soffan och har fått feber på det här.

Jobbigt!!

Kommentarer

  • pappa säger:

    hej hoppas du mår bättre idag hoppas att det går över fort hälsningar pappsen

    2012-11-22 | 09:12:41
  • Sofia säger:

    tack pappsen.. jag ska försöka krya på mig.. ses snart:D;) Kram

    2012-11-26 | 15:45:20

Kommentera inlägget här: