sofiaholtfors

Fullt upp..

Kategori: Allmänt

Dagen idag har haft en lååååång checklista.
Jag har inte hunnit med alla punkter men många iaf.
 
Jag har hunnit tvätta, diska, varit på stan och köpt diverse saker till helgen, jobbat, packat, varit på biblioteket och lånat ännu mer böcker till hösten.
 
NU äntligen sitter jag hemma efter att åkt hemifrån vid ett idag. Lunchade även på stan med min sambo:)
Jättemysigt. :)
 
Snart kommer hon hem och vi ska fortsätta mysa med varm choklad och tända ljus.
En riktig myskväll som både hon och jag behöer tror jag:) Man behöver det ibland sådär.
 
Imorgon bitti åker jag mot köping, mormor kommer och hämtar mig :) så imorn är det jag och mormor som ska umgås:)
 
Sen åker jag till Pernilla och Emil och sen mmot Fjällbacka och bröllopet! Woho!
Spännande spännande:D
 
/Sofia
 

Kommentarer

  • Maria - Ett norrsken i Linköping säger:

    Människa, du är alldeles för ambitiös.;)

    2012-09-13 | 10:41:27
    Bloggadress: http://marialindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här: