sofiaholtfors

Onödigt köp?

Kategori: Allmänt

I somras jobbade jag nere i Fjällbacka och jag tänkte att nu måste jag köpa mig ett par gummistövlar eftersom att det alltid regnar nere på kusten.....
sagt och gjort, jag köpte mig ett par röda gummistövlar och det regnade ganska mkt i somras, men jag kom snabbt underfund med att det var jäkligt jobbigt att ta på och av sig dom där när jag skulle in hos alla vårdtagare.
så jag levde på mammas foppisar när jag jobbade även fast det regnade..
Såååå många gånger tänkte jag att det var världens onödigaste köp. många hundralappar åt skogen.
 
MEN, nu har jag ju en liten vovve, och han behöver ut även fast det regnar (vilket det har gjort i tre veckor nu känns det som). så nu har jag kommit underfund med att allt har en mening. gummistövlarna kom till användning!
 
/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: