sofiaholtfors

Helg?

Kategori: Allmänt

Jag har funderat på en sak, har man verkligen helg som student? Jag tror faktsikt inte det.
Det första jag tänkte igår kväll när jag somnade var att jag skulle nog ha pluggat lite till,
det första jag tänkte imorse när jag vaknade var att jag måste plugga idag..
 
Men sen när jag väl tänker efter så ligger jag faktiskt bra till för att ha så mycket att göra.
Denna vecka har jag varit effektiv som sjutton. :)
Så idag funderar jag på att ta ledigt faktiskt och ha en lite helg åtminstone:)
 
Jag har haft en bra förmiddag, det har varit jag och skursvampen i badrummet.
Det behövdes kan jag tala om. Och nu blänker det så fint så där inne:D
Folk kallar mig knäpp för att jag blir glad av att städa, förstår inte riktigt det!?;)
 
/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: