sofiaholtfors

Bröllop:)

Kategori: Allmänt

Det var ett helt fantastiskt vackert bröllop i lördags mellan Helen och Henrik. :)
 
Jag höll i vigseltalet och det gick jättebra:) Fick väldigt många fina ord efteråt av alla som var där.
Mamma satt och grät i bänken såg jag iaf;) Även Helen grät ;)
Så jag tar det som något positivt denna gång även fast jag inte gillar att få folk att gråta. :)
 
Det blev en rolig och underbar kväll med massa god mat och god tårta.
 
Allt som allt en fantastisk och minnesvärd dag! :-D 
 
/Sofia
 
 

Kommentarer

  • mamma åsa säger:

    Jag grät inte alls:P

    2012-09-11 | 19:47:20
  • Sofia säger:

    Mamma störtlipade i kyrkan ;-)

    2012-09-11 | 20:26:18
  • mamma åsa säger:

    Det var väl att ta i. Vem som helst kan väl få skräp i ögat:P

    2012-09-13 | 17:57:05
  • Anonym säger:

    Till oss okunnig (alltså mig) vad är ett vigseltal?! Sen tror jag nog det var himla fint! :) Och Åsa, det heter att man svettas från ögonen. Hallå! ;)

    2012-09-20 | 20:13:58
  • Iida säger:

    Den där som skrev frågan om vigseltal och ögonsvettning, var jag. Jag som Iida alltså. Men det kanske du redan förstod. Gick lite snabbt där!

    2012-09-20 | 20:15:04
    Bloggadress: http://isinhelhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: