sofiaholtfors

Snö....

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka i Uppsala efter en helg hemma hos mamma o pappa..
Det var mysigt..
Först var mamma o mormor här i fredags och hjälpte till att julpynta hos mig..
Det blev så mysigt:)

Sen åkte jag med dom hem för att slappna av lite..
Tog inte med något att läsa förutom en roman (Som tog slut:P)

När jag satt på bussen på väg hem så började regnet övergå till snö...
Så nu är det lite vitt på hustaken här :)
Det lägger sig dock inte på marken än...

Veckan som kommer är en hemsk vecka..
Det är föreläsningar på föreläsningar på föreläsningar..
Jobbigt värre när jag är såhär trött redan nu..
Lär inte bli bättre..

/Sofia

Kommentarer

  • tess säger:

    vi ska ha så mysigt så. Vi klarar den här veckan :)Motivation nu :) Kram

    2011-11-27 | 23:18:01
    Bloggadress: http://tessmedess.blogg.se/
  • tess säger:

    så sant så sant, va riktit mys! Å de e bara o ta för dig vettu, för annars blir de gammalt... :)

    2011-11-29 | 22:57:51
    Bloggadress: http://tessmedess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: