sofiaholtfors

Godkänd

Kategori: Allmänt

Jag blev godkänd på hemtentan som jag gjorde förra lördagen.
Så grymt skönt!! ett ångestmoment mindre..

Hade Oliwer och Wilmer i helgen:) Det var mysigt.. :)

Nu är jag tillbaka i Uppsala och pluggar för fullt..

I helgen har jag inflyttningsmiddag för släkten med bihang..
Inte alltför många som kommer men de som kommer de kommer:)

Så på fredag har jag och Cecilia städdag här hemma:)

Nu ska jag titta på Cecilia och Therese när de spelar wii:p

/Sofia

Kommentarer

  • Iida säger:

    Om jag kan komma... är jag bara hang då? För jag är ju inte någons bihang, eller släkt i ordets rätta bemärkelse. Jag är bara... är...

    2011-11-09 | 18:38:11
    Bloggadress: http://isinhelhet.blogspot.com
  • Sofia säger:

    Iida, Du är ju typ inräknad som släking:P Du går ju in o pratar med mamma och pappa innan du säger hej till mig;) Så då är du typ släkting:)

    2011-11-09 | 20:38:00

Kommentera inlägget här: