sofiaholtfors

Första veckan avklarad

Kategori: Allmänt

Ja, då var den första veckan av fyra avklarad inom praktiken.
Det är blandade känslor måste jag säga.

Idag höll jag min allra allra första predikan.
Det gick väl faktiskt ganska bra, även fast jag hann se ärkebiskopen gå in i kyrkan.
Så ja, ärkebiskopen har fått höra min första predikan:P
Snacka om att vara nervös.. Då höll jag på att gå därifrån måste jag säga..

Mormor och Emil kom och lyssnade på mig:) Det var väldigt snällt tyckte jag:)
Kändes skönt att ha några där även fast alla inte kom som jag skickade ett medelande till:P
Men så är det..

Imorgon är jag ledig, vilket känns skönt.
Ska försöka ta mig till Eskilstuna och hitta en lila klänning hade jag tänkt.
Det lär nog inte bli det lättaste uppdraget. Men så är det..

Ha d bra!

/Sofia

Kommentarer

  • Emil säger:

    ja, vissa ställer ju upp =)

    2011-06-22 | 21:46:02
  • Maria säger:

    Åh, hade jag kunnat hade jag kommit och lyssnat på dig, det vet du, eller hur? :)

    Jag saknar dig!

    2011-06-27 | 14:01:21
    Bloggadress: http://marialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: