sofiaholtfors

Örebro och kortspel

Kategori: Allmänt

I fredags åkte jag till Örebro, Äntligen får man väl säga.
Jag har försökt hitta pengar och tiden att åka dit länge.
Riktigt dåligt av mig, men nu kom jag iväg iaf:)
Iida hade en riktigt fin lägenhet:)
Hennes kompis Moa var där, också trevlig människa:)
Vi åkte in till stan och tog en cider eller två på en pub..

Jag åkte hem på lördag vid lunch för att vi skulle äta middag hos mormor.
Hon hade gjort trerätters middag till oss:)
Maria och Peter kom ner och vi åt och spelade Hojt.
Det var himla länge sedan vi spelade kort. så det var skoj:D
Philip och Frida var också med. Så det var kul:)

Söndag körde mamma hem mig till Uppsala,
det är riktigt skönt att vara hemma efter lång tid hemma hos mamma och pappa.

Denna vecka är det opponering som gäller,
nästa vecka är det ny kurs och hemtenta på den gamla kursen.
Så det är fullt upp från början..

/Sofia

Kommentarer

  • sisko fingerroos forss säger:

    Hello.Vad kul att du hälsa på hos iida, och studierna rullar på förtår jag:),du får hälsa cecilia.kram sisko

    2011-01-11 | 14:27:47

Kommentera inlägget här: