sofiaholtfors

Fredagkväll

Kategori: Allmänt

Ja nu är det fredagkväll och jag sitter uppkurad i soffan med Disa:) Det är rätt mysigt att ha henne här. Då är jag inte ensam :) Och det är himla skönt just nu. Idag har jag fått ett jobb:) Det var oerhört skönt. Det kommer bli skönt att koppla bort tankarna på allt plugg några timmar i månaden och även ta bort tankarna på mig och mitt liv, för att bara ägna mig åt att ta hand om en annan människa:) Jag fick en hemtenta idag så det har jag roat mig med i eftermiddag och fram tills nu.. För nu känner jag att texten flyter ihop och jag orkar inte mer. Men har hunnit två och en halv fråga utav fem. Så jag har stora förhoppningar att jag ska komma långt imorgon. På söndag åker jag hemåt till familjen:) Ska bli skönt. Sen är det ju snart julafton......! Herre jösses säger jag bara.. /Sofia

Kommentarer

  • Ann säger:

    Hej Sofia :) tänkte bara kolla om du har bytit nr ? Då vi inte fått något svar på sms:et vi skickade. Skulle vara jätte roligt om du kunde komma på juldagen :)

    Kram !

    2011-12-16 | 23:00:08
    Bloggadress: http://annselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: