sofiaholtfors

Tina

Kategori: Allmänt

Igår var Tina här och firade mässa på Norrbyhus. Det var trevligt att få träffa henne igen.
väldigt trevligt att fira mässa med henne också:)

Jag har även tittat klart på första säsongen av Dr Quinn:D
Den är så bra:D Hehe.. Jag har lovat mamma att hon och Frida ska få låna de sen:P
Men först så har jag bara två säsonger kvar.
Sen är det dags att köpa de andra.:) Om jag inte ska hålla mig och önska mig de i födelsedagspresent.:)

Det är väldigt mycket i skolan just nu, känns som att jag nästan håller på att gå in i väggen.
Det är äckligt mycket att hinna med på väldigt kort tid.
Man måste ha en läshastighet på 320 %. Har man inte det (jag har inte det) så är man körd.

På torsdag är det vårmiddag här i huset, jag har bestämt mig för att inte gå.
Jag orkar inte med massa människor. Istället har jag sagt att jag kan stå i köket och hjälpa till.
Alla mina vänner kommer ju vara på middagen, så kan lika gärna göra en god gärning och hjälpa till..

Nu ska jag forstätta skriva på en uppgift som ska in imorn.
sen ska jag även ha läst 300 sidor tills imorn helst.

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: