sofiaholtfors

Upprörd

Kategori: Allmänt

Här sitter man en helt vanlig måndagkväll och tittar på tv när brandlarmet plötsligt går.
Jag går ner för att ta mig ut tänkte jag, men då står det människor ifrån trapphuset och försöker stänga av brandlarmet. min första tanke är, har ni ens kollat om det brinner?
det visar sig att de har dom gjort. det visar sig att det är trappan upp till vinden som utlöste larmet.
jag går upp och ser efter om det har hänt något där..
där står det folk och lagar mat och några sitter i soffan som att INGET har hänt!?!?!
Hur tänker man då? Om det faktiskt hade brunnit nere i källaren eller någonstans och dom sitter kvar för att se på idol.. Hur fan tänker man?

ja jag vet inte....jag är så trött på människor i detta hus nu..
efter i fredags och nu, snart orkar jag inte.. vill inte bo kvar här..
ingen som kan ta ett lån till mig till en lägenhet..!?

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: