sofiaholtfors

Roc For Moc

Kategori: Allmänt

Helgen spenderades då i Finnåker på festivalen Roc for Moc. :)
Jag hade mycket trevligt med Cecilia och Sarah:)
Vi var nattänglar som det så fint heter...
Det betyder enkelt beskrivet: Man går ute hela nätterna och fryser som en tok:P

Det betyder också att man inte får sova ordentligt, men jag tyckte det var trevligt ändå.
Sarah och Cecilia har svurit på att aldrig jobba som det igen:P
Men vi får väl se.

Idag börjar det dock märkas att sömnen inte varit som den brukar.
Huvudvärken sprudlar och jag har ett PM som ska in om några dagar.
Får se hur detta slutar.

Igår mellanlandade vi hemma hos mamma och pappa innan vi åkte hem till Uppsala igen.
Vi fick god mat och fick även skjuts till Uppsala av mormor. Jag skulle ha med en byrå hemifrån
men den fick inte plats i bilen..:(
jag ägnade fyra timmar igår åt att grovstäda köket.
så nu hoppas jag att standarden är satt för de nya i huset och att det hålls snyggt och rent. (önsketänkande iaf)

söker lägenhet gör jag för fullt också.. men det finns ingenting att tillgå om man inte har sjukt många ködagar.
ingen som känner någon som känner någon som har kontakter om lägenheter i Uppsala?????

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: