sofiaholtfors

Bekräftat

Kategori: Allmänt

Imorse satt jag och åt frukost med en annan person från huset.
Det var en trevlig morgon och vi pratade mestadels om huset.
Vi kom in på köket och städning eftersom vi ändå satt i köket.
Och nu mina kära och nära har jag fått det bekräftat,
det är bara jag som städar i köket!! Denna människa som jag satt
och pratade med sa att sedan jag flyttade in har köket blivit renare och snyggare.
det är klart det är kul att det iaf är en som ser det, men vore ju roligt om människor kunde
lära sig att hålla efter när det väl är städat..

Sen har det ju flyttat in många nya nu så det är klart att det är fler än jag som städar.
Men ibland känns det som att vi bor i en svinstia!

Lägenhet sökes fortfarande, jag ska lära känna någon med kontakter här i Uppsala tänkte jag.
Någon som har det?:P

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: