sofiaholtfors

Wohoo

Kategori: Allmänt

Jag har ett PM som borde ha varit så gott som färdigt nu, men jag har knappt börjat.
Jag har inte en blekaste aning om vad jag ska skriva.
Det finns en massa punkter på min "att göra lista" som inte hinns med.

idag var jag på ett uppsats- seminarium. jag ska skriva B-uppsats om några veckor och har inte heller där en blekaste aning om vad jag ska skriva! blev inte mycket klokare av seminariet.

men jag lutar lite åt att skriva om eutanas(dödshjälp) tror det stavas så... Eller så funderar jag på att skriva om varför man ska ha moral och etik i skolan... vet bara inte vad som finns mest att formulera sig om..

nästa helg kommer mamma och pappa hit också:D;) Hoppas jag iaf.. Min kära far svarar ju inte på mina mail jag skickar till honom ( ja han kan kolla sin mail för er som faktiskt vet att han knappt kan starta en dator;) hihi)
Tycker om dig Pappa!;)

nu borde jag väl sätta fart med detta PM som ska skrivas, det skriver sig ju inte själv precis..

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: