sofiaholtfors

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag är inte vilken torsdag som helst utan idag får jag besök av självaste mamma och pappa:P
det var väldigt länge sedan dom var här nu tycker jag, så det är på tiden.
Men jag har börjat fundera på om dom kommer hit för min skull,
eller om det är så att det är motorcykelaffären Lelles som drar en del.
För dit ska vi tydligen imorn.. :P så jag undrar ja.....;)

och inte får jag några kommentarer av pappa heller?
inte av någon annan heller för den delen. menmen..

ska på seminarium om en timme.. ska bli intressant att se hur dom har tänkt sig allt detta med
uppsatsen och systematisk teologi samtidigt.. förstår verkligen inte.. menmen..

inte konstigt att dagens studenter är stressade..

/Sofia

Kommentarer

  • mamma åsa säger:

    Ja, nu har vi varit i Uppsala. Mc butiker blev det, men en på hemvägen. Det blev lite annat också, eller hur:)Lite shopping och lunch. Ett fint fönster, två förresten. Kram mammsen

    2010-11-20 | 13:46:14
  • Cecilia säger:

    Mjo två fönster blev det och en stor vit sak i ena fönstret :-P I det andra fönstret så är det ända som blir med julpynt på det rummet :P

    2010-11-21 | 21:49:10

Kommentera inlägget här: