sofiaholtfors

Tentaångest

Kategori: Allmänt

Nu har jag riktig tentaångest.
Kryper snart ur mitt egna skinn.
Klockan två börjar tentan och ska då sitta i fyra timmar och pressa ur allt jag kan,
vilket inte känns som tillräckligt just nu.
Har ingen aning om vad det kommer för frågor.
Men hur fasiken kan man lägga en salstenta på systematisk teologi!!??!?!
Omtenta på den här blir det nästan alldeles säkert.
Nu kommer en del säga: Tänk positivt istället.
Men tyvärr, det går inte just nu. Är på botten av denna tenta.

Blir inte bättre av att fram tills fredag måste jag börja skriva på min uppsats.
För på fredag morgon ska det som jag dittills har skrivit in för granskning.
Bläääää!!!

Men fredag eftermiddag kommer vi iaf att åka hem till mammsen och pappsen..
Det ska bli skönt, nu har jag inte varit hemma på länge känns det som.
Får se vad helgen bjuder på. Ska iaf till Liam på tvåårs kalas:P

Nej nu ska jag försöka pressa in lite mer kunskap tills det blir lunch och sen ut i kylan mot tentan!!

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: