sofiaholtfors

STUM

Kategori: Allmänt

Helgen i Rättvik var helt okej:) Det var mycket folk och trevlig stämning bland alla.
Även fast jag ibland tänkte att jag är för gammal för sånt här.
Men då är det tur att man åkte som ledare:P

Idag ska jag och Cecilia till Alexandra och co. Lilla Maria finns där ;) träffade dom en snabbis på stationen i torsdags, Maria har blivit jättestor!:)

Det är skönt att vara tillbaka hemma i Uppsala igen..

Ser att min kära pappa har lärt sig hur man kommenterar på min blogg. Jippi!;)
Fortsätt så. Jag får ju inte så många kommentarer här..

nu ska jag få tag på min mamma så att hon kan godkänna mitt senaste skoköp:P

/Sofia

Kommentarer

  • mamma åsa säger:

    Nu har jag sett skorna via msn:P Dom var ok, rosa detaljer det passar dig utmärkt:)

    2010-11-09 | 10:49:53

Kommentera inlägget här: