sofiaholtfors

Rättvik idag

Kategori: Allmänt

Idag åker jag och Cecilia till Rättvik. Det ska bli skoj:)
Det är ju nämligen STUM!:)
Frågan är bara om jag har blivit för gammal för det?
Men då är tur att jag åker som ledare:P

Jag är färdigpackad och vi ska äta lunch nere på stan idag:)
sen går tåget i eftermiddag någon gång...

Det är ett fasligt farande fram och tillbaka, jag tror att jag har åkt Sverige runt på helgerna snart.
Otroligt många mil har det blivit upp och ner i Sverige senaste tiden.
men då är det tur att det är roliga saker som väntar:)

Nu ska jag nog äta lite frukost :)

/Sofia

Kommentarer

  • Pappa Johan säger:

    Hejsan

    Nu har jag fått hjälp att skriva kommentar så nu kan jag det:) Hoppas du haft det bra i Rättvik.

    2010-11-06 | 21:34:36

Kommentera inlägget här: