sofiaholtfors

Pepparkakor

Kategori: Allmänt

I helgen valde jag att ha en helg med Cecilia.
Vi åkte till Avesta för att få lite lugn och ro.. sen har vi inte varit där på väldigt länge.
Jag, Susanne (Cecilias mamma) och Sonja (Cecilias mormor) bakade pepparkakor:D:P
Linnea var med lite också.. :)
Mycket roligt var det.. Massor av pepparkaksformar hade dom.
Blandannat en fot:P och en gris som inte såg ut som en gris, utan mer som en bil eller möjligtvis en säl som simmar på rygg. men inte sjutton var det en gris iaf.:P Susanne hävdade dock starkt att det var en gris och skulle alltid vara en gris:P

Idag regnar det otroligt mkt, hela dagen har det regnat och inte ser det ut att sluta inom en snar framtid.
Ikväll är det möte i huset. får se hur detta slutar. jag är fortfarande inte klar med mitt PM som ska in imorn.
Jag hoppas på att det löser sig..

Hela den här veckan är fullspäckad. jag har föreläsningar varje dag förutom fredag.
Jag hoppas på att hinna gå till gymmet en dag eller två.
Sen i helgen kommer ju mamma och pappa hit;) hoppas jag:D

jag har nu bytt operatör till Telenor så att alla vet som nu läser den här..
Ett comviqnr är på ingång också.
Så att ingen har någon anledning att man inte kan höra av sig till mig eller jag höra av mig till mina vänner med comviq. :) Allt blir nog bra tillslut.

nu ska jag fortsätta läsa o skriva..

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: