sofiaholtfors

Valborg

Kategori: Allmänt

nu är valborg över helt och hållet. det var en händelserik helg.
torsdag började med kvalborg, det var en ganska lugn kväll hemma hos Cecilia:)
Alltså även hemma hos mig bara några dörrar bort:P

Fredag morgon var det bara upp igen och ner till forsränningen.
sedan till ekonomikumparken och ha picknick där:)
så vi började alltså dricka klockan tio på morgonen.
Klockan tre började champagnegaloppen här i vårt hus.
Mycket folk var det och väldigt mkt alkohol:P

igår var mamma och pappa här en sväng på motorcyckeln.
vi åt lite mat och pappa fick bort mitt fönster som jag o emil inte lyckades med.
jag var även och köpte mig en ny dator igår:D wohoo!
måste lära mig att skriva på den tills föreläsningen idag. :)

idag är det alltså måndag, ny vecka, ny dag:D
jag var ganska pigg imorse så jag ställde mig och gjorde frukost till Cecilia.
hon uppskattade det väldigt mycket:) Mycket roligt.

nu ska jag plugga och sen på föreläsning:)

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: