sofiaholtfors

Akuten

Kategori: Allmänt

Igår kväll kom Josefine hem från fotbollsträningen med en axel som gjorde väldigt ont.
nästan så jag kände hennes smärta (börjar bli som min mamma tror jag)..
vi gjorde inget åt axeln för den var inte svullen eller något.

Imorse ringde hon doktorn och jag följde med henne dit.
vi kom väl dit vid kvart i elva kanske.. och hem kom vi vid halv sex!
förstår ni hur många timmar vi satt där för att doktorn skulle titta o det skulle röntgas o grejer.

Men jag kan säga att tråkigare fem timmar kunde vi ju ha haft. vi skrattade nästan hela tiden:P
satt och pratade om allt mellan himmel o jord. skrattade dock kanske lite åt bittra kärringen och
supertanten:P vi hjälpte en del människor, vi hade full koll på vad alla hette osv:P

resultatet blev iaf att hon ska vila axeln ett par dagar. får se hur detta går:P

imorgon åker jag hem till kära mamma och pappa och syrran..
för att torsdag morgon åka till trollhättan.. jag hoppas att iida följer med:)
det vore väldigt trevligt.. för fredagen bjuder på Liseberg hela dagen och lördagen bjuder på Ullared:D

pengar går åt..:P men det är det nog värt.. får bara hoppas att vi hittar något på Ullared..

föresten, på vägen hem från doktorn gick vi in på ICA på stan.
när vi kommer ut står det sånna här jobbiga telefonförsäljare där.
Jimmie Pålson var en sådan jobbig telefonförsäljare idag:P
lite chockad av att se honom där:P haha.. menmen..

nu ska jag lägga mig i soffan för att om en stund äta jordgubbar med Josefine:P

/Sofia <3

Kommentarer

  • Mamma Åsa säger:

    Är det något fel att vara "som mamma"?:P Det är farligt med fotboll. Det är nog bättre att Josefine börjar med gympa istället:P Jag har en lång lista till Ullared:)

    2010-05-11 | 20:53:13

Kommentera inlägget här: