sofiaholtfors

120 mil på tre dagar

Kategori: Allmänt

Förra helgen var väldigt hetsig. men den blev väldigt bra:)
onsdagen åkte jag hem till Köping. för att torsdag morgon åka till trollhättan.
det var jag, frida philip och Iida:) mycket trevligt..
fick mat hos farmor på torsdagen.
fredagen fyllde vi två bilar och åkte till Liseberg. grymt trevligt hade jag där:D
det var jättekul att vi alla kusiner var med och respektive, ja Iida fick väl vara min respektive där:P
haha..
vi kom hem ganska sent på fredagen. somnade väl vid halv ett kanske.
för att kliva upp vid halv sex på lördagen och åka till Ullared, där hade vi dock tappat åtta av alla :P
så det blev bara jag och iida:P men det var lika kul det.. :)

på lördag eftermiddag åkte vi sedan hemåt för att jag inte skulle komma hem så rakans sent på söndagen.

söndag körde mamma och pappa hem mig:) väldigt gulligt av dom.. pappa satte upp min tavla som jag fick från fjällbacka. det blev jättebra:)

nu i veckan har det varit en del att göra med plugget.
idag ska jag äta mat med josefine:9 det ska bli mysigt..
imorn har jag en att göra lista med lite allt möjligt på..
lördag är det kalas för Anna som fyller gammal imorn;)

sen vette tusan vad som händer mer:P ganska fullspäckat ändå:P

/Sofia

Kommentarer

  • Emil säger:

    Respektive... ?

    2010-05-20 | 21:43:37
  • Iida säger:

    Emil: Att alla hade någon att åka med. Jämna par.

    Men det blev väl inte så jättajämt tillslut när jag plötsligt hade två respektive! ;P

    2010-05-21 | 10:18:30
    Bloggadress: http://isinhelhet.blogspot.com
  • Mamma Åsa säger:

    Iida, nu blir mamma Åsa nyfiken. Vem var den andra då:P

    2010-05-21 | 19:47:51

Kommentera inlägget här: