sofiaholtfors

Fredag

Kategori: Allmänt

Jaha, då var vi framme vid slutet på veckan och jag har varit här sen i måndags.
Men det känns som att jag har varit här sen igår. tiden har gått så fort.
Rebecka kom i tisdags. :) Vi fick hemtentan sen på onsdagen, men började iaf lite då.
satt väldigt länge på torsdagen så vi fick det mesta gjort.
åkte in till stan för att rebecka skulle köpa ett par skor, och sedan skulle vi besöka systemet:)
hon hittade ett par väldigt snygga skor måste jag säga:)
systemet gick också bra:P blev inte alltför mkt:P

Köpte även mat på grekiska i köping. väldigt gott. :)

idag är det fredag och vi sitter o skriver lite då o då på tentan.
Motivationen finns väl inte alltför mycket. men jag försöker:)
ikväll ska vi ut på krogen:) det ska bli skoj.
sarah Whalfors fyller 20 idag, så det ska firas:)

rebecka åker hem imorn, lördag.. så efter det är jag själv och ska ta det lite lugnt..
få bort en del av stressen är det väl tänkt..
på måndag är jag helt själv hemma. det ska bli skönt att bara få vara det..
tisdag är hela dagen fullplanerad:P
tisdag kväll kommer Cecilia hit. hon har med sig massa säsonger av 24..;)
då ska det tittas på film... :D

sen får vi se vad resten av veckan bjuder på. Lugn och ro hoppas jag :)

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: