sofiaholtfors

Fram och tillbaka

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit här hemma i Uppsala sen i söndags..
Det är skönt att vara hemma men samtidigt lite jobbigt..
Mycket folk och mycket stress. Men det ska nog ordna sig.

Jag har klarat tentan på första delkursen:D
samtidigt fick jag reda på att jag har klarat hemtentan som jag skrev förra veckan..:D
så nu är jag ledig fram till mitten på april.. :)
Och det är väl tur det för jag har väldigt mkt som ska göras.

imorn är det torsdag, då kommer jag åka till västerås för fotografering:)
sen kommer jag åka med mamma och pappa hem.
på lördag är det stiftkonfirmanddagen i västerås som jag ska med på:D
ska bli så roligt..:D

kommer att åka tillbaka till uppsala därifrån på natten.
Sedan kommer jag att åka till trollhättan nästa vecka för att vara med pernilla:)
kommer att komma hem efter påsk:P
så jaa.. planerade veckor framöver:D
men det är som det ska vara.. jag är inte alls stressad;)

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: