sofiaholtfors

Midsommar

Kategori: Allmänt

Snart är det midsommar igen. Känns som att det var igår min familj kom till London över midsommar.
Men det är ett helt år sedan. Ett år sedan jag kom hem från ett års resande till andra sidan jorden och London.
Helt otroligt vad tiden går fort. Jag hör ingenting från mina barn i Australien vilket är tråkigt,
jag saknar dom väldigt mycket ibland. Vissa dagar är det fortfarande jobbigt.
Men jag börjar inse att det var ett år av mitt liv som jag behövde för att hitta nått nytt i mig själv.
Var ju trots allt där nere jag kom på att jag verkligen ville bli präst.
Ett år utan familj och sina vänner är en stor prövning, största prövningen hittills i mitt liv,
men jag är stolt över mig själv, jag klarade det...! :)

Imorn åker Pernilla tillbaka till Köping, men då kommer Sarah W hit och hälsar på.
Sedan åker jag med henne tillbaka till Valskog på fredag:)
Mycket trevligt ska det bli att komma hem över midsommar, sedan är jag hemma resten av sommaren i princip.
Midsommar blir nog lugn med familjen, Katrin och co är där ute också:)

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: