sofiaholtfors

Besök

Kategori: Allmänt

I helgen hade jag besök av lite släktingar, nämligen mormor, katrin, alex och liam...
det var dom jag trodde skulle komma. Sen när jag kom ut och skulle hjälpa dom att bära
in deras flyttlas som de hade med sig, då står det en liten barnbilstol där. och i den ligger en liiiiiiten bebis..
jag blev lite rädd där att någon hade glömt berätta något för mig.. :P
Men tillslut kom det fram att lilla tindra på två månader var bara på låns för helgen:P

jag klagade inte på det:P hehe.. hon var riktigt söt och skrattade mycket:)
en perfekt bebis som bara skrek när hon var hungrig.. vilket var var tredje timme.

Menmen, dom kom på lördag efter lunch någon gång där.
då gick vi ner på stan och åt Kinabuffé. :) Sedan var det marknad också, som vi gick omkring på.
väldigt mysigt. Josefine kom och var med oss också:)
Katrin hittade karusellerna tillslut, och hör och häpna. Katrin, Alex och Josefine fick upp Cecilia i en karusell:P
Hon var livrädd dock.:P Men lite roligt såg det ut:P
Lördagskvällen avslutades med fika på cecilias rum, för att sedan gå till Upplands nation och käka en bananasplit:P
Mumsigt:D
efter det trodde jag att jag skulle få sova, men icke, då var det tydligen filmtime.
jag somnade dock tillsamans med Tindra:P hon fick sova mellan mig och cecilia hela natten:D
det var vääldigt mysigt:D hon vaknade bara tre gånger. 00.00, 03.00, 06.00. ser vi något mönster?:P
Hungrig krabat var det. men så fort hon hade fått vällingen så somnade hon om.. :P

Igår åkte dom hem på förmiddagen när de packat ihop allting..
jag hjälpte sen Josefine att städa hennes rum för hon skulle åka hem till västerås över sommaren.
hennes familj kom hit och hämtade henne, och hennes mamma hade med sig massa nålar,
så dom stack hon in i min rygg, alltså akupunktur fick jag för första gången. lite läskigt, men jag överlevde.

på kvällen åkte jag och cecilia till hennes vänner för att äta middag. Alexandra och Andreas. Det var jättetrevligt. väldigt okomplicerade människor. Alexandra har en väldigt stor mage nu, det är bara tre veckor kvar tills bebisen kommer:) och jag fick känna han sparka igen:D dom kommer aldrig bli av med mig när han kommer ut..
(jag tror det blir en kille, därför säger jag han)

idag ska jag äta lucnh med Anna:)
På onsdag åker jag och cecilia till västerås för att ta kort :)
därifrån åker jag hem till valskog, Philipos tar studenten och vi ska olja altanen..

nu ska jag göra mig i ordning för lunchen..

glad sommar allesammans:D

<3

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: