sofiaholtfors

Vänner är bra

Kategori: Allmänt

Jag är så tacksam över att jag har mina vänner. Både gamla som nya.
Jag saknar alla mina vänner där hemma, men det är tur att telefoner finns.
Även fast den inte används så ofta från mitt håll. Men jag försöker.

Livet är mycket lättare nu när jag fått nya vänner till huset där jag bor.
Alla är helt underbara. Josefine, Cecilia, Sanna och Erik har jag umgåtts med senaste tiden.
sen har vi Hannah också. Fast hon bor inte här:P men hon är här hela tiden:)

Jag har varit lite deprimerad ett tag nu. Men det börjar ordna upp sig.
speciellt nu när det är lättare att ha några som jag tycker om i samma hus.
var lite kämpigt där ett tag med sura människor överallt.

Planerna inför framtiden ser bra ut. :) jag ska åka hem i helgen och förnya mig lite.
det blir klippning och färgning av hår. så skönt ska det bli.
sen kommer ju pernilla också.
Tror även att det blir utgång i västerås. aldrig varit ut där. så det ska bli kul:)

nya bilder från föregående helg finns på bilddagboken:)

www.bilddagboken.se sök på sofiaholtfors

/Sofia

Kommentarer

  • Mamma Åsa säger:

    Nu träffas vi varje vecka. Vem ska fixa färgningen på håret då? Kram

    2010-02-09 | 19:30:22

Kommentera inlägget här: