sofiaholtfors

The new me!

Kategori: Allmänt

Yes! Äntligen har jag klippt mig och fixat till mig lite:)
så nu börjar sofias nya liv.. helt o hållet..
börjar om skolan, börjar om med nytt utseende, och nya prioriteringar här i livet.

har varit en tung period här ett tag.. Men började ordna upp sig när lite vänner flyttade in i huset:)
sen har det blivit bättre och bättre.. Och nu har jag verkligen bestämt mig för att hålla i det här. :)

var hemma i helgen också och träffade emil o pernilla:)
Emil bjöd oss på middag, den var riktigt god:) Potatisgratäng med Kycklingfile fick vi:)
och (faktiskt) ett gott vin till det:) riktigt kul kväll hade jag:)
och skönt att bara få vara ett par st o sitta o prata och umgås.
blev ju även en utgång på Silk i västerås:) det var också kul:)

så ja.. allt som allt. en bra helg med god mat och goda vänner:)


/Sofia

 

Kommentarer

  • sisko säger:

    Snyggt det blev mörkt hår:)passar bra!kram

    2010-02-17 | 13:58:40
  • sofia säger:

    Tack sisko:D blev supersnygg i håret:)

    2010-02-17 | 16:07:55
  • emil säger:

    jävla schysst badrum ;)

    2010-02-17 | 16:48:02
  • Sofia säger:

    Haha ja eller hur Emil;)

    2010-02-18 | 12:26:05

Kommentera inlägget här: