sofiaholtfors

OS

Kategori: Allmänt

Det är nu OS, om inte alla redan visste det:P
Och just nu sitter jag och tittar på störtlopp.
Anja har bestämt sig för att starta trots den läskiga craschen igår.

idag har varit en heldag.
Jag gick upp ganska sent efter en lång natt, med gäster hela natten.
som prompt skulle kolla på på hockey vid halv två inatt. :P
jag halvsov halva matchen och helsov resten:P

så ja, jag gick upp ganska sent och gick till stan vid ett för att äta lunch med
maria och martin:) vi åt kinamat. det var riktigt gott.. buffe:)

sen gick jag hem och började beta av min lista som jag hade skrivit.
så nu har jag städat heeeela mitt rum jättenoga.
tänk att 7 1/2 kvadratmeter kan ta så lång tid att städa när man gör det noga:P
sen har jag även tvättat mitt berg av tvätt..

och mamma, hör och häpna, jag har även köpt tulpaner att ha på bordet;)
så vackert så;)

nu sitter jag och myser i soffan. :)

Ha en bra helg allihopa:)

/Sofia

Kommentarer

  • Mamma Åsa säger:

    Ha ha, det är ju bra att du vet att man måste ha tulpaner så här års:P Men behåll plasten på nästa gång. Och angående OS så måste man inte vara uppe på nätterna det går i repris nästa dag:P Hoppas att du bäddat rent också när du städade:P Kram

    2010-02-19 | 16:01:44

Kommentera inlägget här: