sofiaholtfors

Hemtenta

Kategori: Allmänt

Ja då sitter man här med en hemtenta som ska vara inlämnad på tisdag.
har absolut ingen aning om vad jag ska skriva eller göra.
är helt handlingsförlamad.
har en konstig känsla i kroppen. jag mår inte så bra. tror jag börjar bli sjuk.
bara ligger o fryser hela tiden..

på måndag ska jag på en arbetsintervju. det är för sommarjobb, men tror de behöver folk
redan nu, så har man tur kanske det blir några timmar i veckan:)

efter den åker jag hem till köping.. det ska bli skönt..
på tisdag ska jag till tom tits som ledare för kyrkan.
det ska bli så roligt:D vet inte om jag tycker mest om det av alla barnen:p haha..

sen kommer rebecka på tisdag:) det ska bli roligt.
vi ska då göra en hemtenta till.. och jag hoppas vi klarar det.. skulle vara skönt att göra det iaf..

sen kommer jag vara hemma i två veckor. det ska bli skönt att vila upp sig.
även fast man lämnar alla kompisar jag fått här uppe. men jag kommer tillbaka:)

nu ska jag väl åter försöka ta tag i denna stora fråga.. Hemtentan.

/Sofia

Kommentarer

  • Mamma Åsa säger:

    Ha ha, jag trodde du skulle komma till oss men du skriver att du ska vara hemma i två veckor:P

    2010-02-27 | 16:56:43

Kommentera inlägget här: