sofiaholtfors

Några extra dagar...

Kategori: Allmänt

Nu är snart den här helgen också över. Det har varit mysigt att vara hemma hos mamma och pappa ett tag.
Cecilia åkte hem idag för hon har tenta imorn som ska göras.
Men jag är kvar hos mammsen och pappsen några dagar till.
Ska försöka komma igång med uppsatsen nu.
Tänkte börja imorn med att läsa och diskutera med mig själv vad jag vill ha med.
Har fått tag på två bra böcker som jag ska jämföra så det ska bli spännande att se vad det blir av det hela.

Har tänkte att bege mig tillbaka mot Uppsala på fredag kväll någon gång.
Inte riktigt bestämt mig än.

Hör av er här hemma om ni vill hitta på något:)

/Sofia

Kommentarer

  • Cecilia säger:

    Nu hör jag av mig!! jag vill hitta på något ;-) Glöm inte att läsa de bra böckerna också! Jag vet nog hur lätt det är att glömma hur underbart det är att studera ^^ Puss på dig

    2010-12-06 | 17:02:56

Kommentera inlägget här: