sofiaholtfors

Jullov ?

Kategori: Allmänt

Jullov? Finns det något sådant när man går på universitetet?
tror inte det va. Det är uppsats för hela slanten och nu går det trögt och sakta..
Får verkligen inte fram något. Så det blir nog inte den julledigheten jag hade tänkt mig.

Får lösa det på något sätt.

Imorn åker jag hemåt iaf. Försöker att packa smart och verkligen bara ta med det jag behöver.
Det är inte lätt kan jag säga. har redan packat om tre gånger tror jag.
Får inte med mig allt vilket är skit..

Men det löser sig nog också.

Nu ska jag fortsätta plocka ihop grejer sen verkligen försöka att plugga och producera några rader i uppsatsen.

/Sofia

Kommentarer

  • Iida säger:

    Hej!

    Jag kommer komma hem den 23:e, Linda ska komma och hämta mig här. Men vi kanske kan försöka ses då på kvällen? Eller någon dag efter julafton :) men jag åker tillbaka till Öret den 27:e, jag får min tenta då! Blä :P



    Och nej, det finns inget jullov när man går på universitet, terminen går ju in i janurai ;) Puss

    2010-12-20 | 14:36:20
    Bloggadress: http://isinhelhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: