sofiaholtfors

Nytt liv

Kategori: Allmänt

Ja, nu har mitt nya liv kommit igång halvt iaf:)
Jag ska försöka gå ut och gå varje dag, och när skolan börjar hade jag tänkt mig morgonpromenader:)
Det är ganska skönt att komma upp i tid.
Till min hjälp har jag ju Cecilia, Hannah och Erik:P som solidariskt går med på promenader:P

På lördag kommer Kalle hit:) det ska bli roligt att få träffa honom:)
vi ska laga mat och bara umgås :)

nu sitter jag och tittar på Wallander:) den är lite läskig...

/Sofia

Kommentarer

  • Maria säger:

    Och så bör det komma ett gymkort på posten imorrn så ni kan sätta igång med det också.;P Ska du tvinga med Cecilia på spinning?

    2010-08-29 | 16:04:47
    Bloggadress: http://marialindgren.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Cecilia ska med på spinning ja;) jag ska dit idag en sväng redan, men hon börjar skolan idag.. jag börjar imorn:)

    2010-08-30 | 09:39:23

Kommentera inlägget här: