sofiaholtfors

Födelsedagsfirande

Kategori: Allmänt

I fredags fyllde jag år och det blev en bra födelsedag fast jag inte var hemma hos mamma och pappa och frida.
Jag väcktes av mina vänner som hade gjort en tårta till mig:)
Vi gick ner på stan och åt lunch där, sen tog vi det bara lugnt och fikade på dagen.
åt lite mat på kvällen och bara satt och pratade :)
Supermysig födelsedag.. Tack så mycket alla som var med.. :)

jag är då alltså tillbaka i Uppsala och det är skönt att vara hemma igen.
har haft en bra semester med familjen nere i fjällbacka.. :)

Idag ska jag nog städa lite. känner faktiskt för att göra det, så då är det väl bra att passa på:P
toaletterna här hemma är så jädrans äckliga för tillfället.
så det är väl dags att ta tag i dom..
känner kanske att det inte riktigt är mitt jobb, men men..

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: