sofiaholtfors

Trollhättan och Ullared

Kategori: Allmänt

Ja då var man åter i vardagen i Uppsala:)

Jag åkte i torsdags, då kom Sarah och hämtade mig från stationen.
Vi åkte och åt en gormemiddag på Mcdonalds:P haha.. satt nog där i två timmar iaf:P

I fredags åkte vi till trollhättan, hela familjen.
Där blev det tacopaj hos farmor med hela släkten:P
sen hem till Pernilla. ut en sväng på kvällen. satt på en pub med några vänner till pernilla.
sara var med också:) väldigt trevligt:)

Upp tidigt på lördagen för att åka till Ullared. när vi kommer till parkeringen.
SMOCKFULL!!! med bilar var den. Oj vad inbjudande:P
så jädrans mkt folk. usch o fy. galna tanter som kör in i hälsenorna på mig. arg var jag!:P
Men lite kläder inhandlades iaf:) trevligt.

sen tillbaka till Trollhättan. där var det planerad utgång på Lipz med Pernilla:p
Först började vi med X antal drinkar hemma hos henne:P haha.. Hela hennes barskåp stod på bordet:P
hade en supertrevlig kväll med mycket dans till mycket bra musik:)

Söndag bar det av hemåt (till köping). sov där också, sen åkte jag hem imorse klockan halv sju. uppstigning halv sex. inte roligt vill jag lova. kommer somna tidigt ikväll. hehe.

nu ska jag snart på möte här i huset igen. de sa att det skulle gå fort. hoppas verkligen det. sen är det mässa här i huset. det ska bli mysigt:)

//Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: