sofiaholtfors

Tentafest

Kategori: Allmänt

Jaha, igår hade vi tenta kl åtta på morgonen. vilken hjärna fungerar den tiden på morgonen.
inte min iaf. så vi får väl se hur det går på den.
men iaf. efter tentan gick två kurskompisar med mig hit, vi pratade och tittade film.

sen var det bara börja fixa inför kvällen. emily kom och mötte mig utanför mitt hem och vi gick tillsammans till ÖGnation.
där var det tentafest:P skojsigt att träffa människorna i kursen utanför skolan. där är alla så seriösa. men det var kul igår kväll:)
idag börjar nästa kurs. det är ingen vila någonstans i detta schema..

ikväll ska jag troligtvis ut också:P vad kallar vi den då? "dageneftertentafest" kanske?:P :)

/Sofia

Kommentarer

  • Anonym säger:

    STUDENTALKIS ;)

    2009-10-21 | 15:17:07
  • Maria säger:

    Jag tror nog att tentan gick super för din del, så mycket som vi pluggade. :)

    2009-10-29 | 00:08:33
    Bloggadress: http://marialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: