sofiaholtfors

Pust och stön

Kategori: Allmänt

Ja idag är det torsdag. Och jag har två föreläsningar. den ena börjar klockan åtta. Pust o stön säger jag om det. Jobbigt jobbigt..

den andra föreläsningen börjar klockan tolv.. så med andra ord slutar jag klockan två:D
det är skönt. för jag kommer nämligen hem i eftermiddag:)
Då ska Sarah hämta mig från stationen och vi ska åka o äta och snacka lite.
har ju inte träffat människan sen hon flyttade typ. alltså aslänge sedan:P
så nu jävlar ska det umgås:)

sen imorn ska vi hela familjen åka till Trollhättan. :D
o på lördag bär det av till ULLARED:D Wohoo!Här ska det shoppas:P

men har kommit på ett problem. hur ska jag ta mig hem till Uppsala med allting jag shoppar.
det blir mycket pust och stön där också. :P

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: