sofiaholtfors

Kalas och musikal:)

Kategori: Allmänt

Ja först och främst var ju faktiskt iida här i torsdags:)
Det var mycket trevligt. Vi var på höstmiddag här i huset. Den kan diskuteras, men tur att iida var här.

I fredags följde hon med mig till föreläsningen.
sen rusade vi ner till stationen och jag åkte till mormor, och iida skulle hem till kungsör.

väl hos mormor  fick jag jääääättegod mat:D Fläskfile och potatisgratäng.
sen satt vi bara och tog det lugnt.
Lördag åkte vi och hämtade Frida i nyköping och sedan åkte vi till Katrin och Alex.
Katrin fyllde ju år:) Grattis grattis:)

På söndagen körde Alex oss (katrin, frida och mig) till Stockholm:)
Där var det musikal som gällde. High school musical;)
Den var bra, men det var vi och alla små barn;) haha.. Men jag tyckte den var bra.. :)

så nu är vi åter i vardagen. Det är föreläsningar och seminarier.

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: