sofiaholtfors

Blandat:)

Kategori: Allmänt

Ja. Nu var jag tillbaka i Uppsala. =)
Helgen var bra. Jag åkte hem i fredags. Liam, Mamma och Frida kom och hämtade mig från tåget. =)
kvällen var trevlig med en hemmakväll med familjen:)
sen lördag var också bra. lördag kväll åkte jag, mamma, katrin, mormor och maria till örebro.
där väntade nämligen Ladies Night:) Det var riktigt kul faktiskt:)

och sen bjuder jag på lite bilder här nu. både gamla och nya:)



Katrin på Ladies Night:) Var där med mamma, maria, mormor och katrin:) värsta släktträffen:P haha

Lilla Liam som håller på att bli stora Liam:)

Två glada kusiner. :)

Hmm, vad ska man säga om denna bild:P Ja, Pernilla och jag rensade hennes barskåp så att vi ska kunna åka till Tyskland snart:P haha

Pernillas extremt stora hårfön:P självklart rosa;)

Jag och Iida inne i musikalsalongen:)

Iida fick sin födesledagspresent av mig. att gå på musikalen hairspray:)

Kommentarer

  • Louise Kvitle säger:

    hahah om du ska bli präst kanske du ska sluta dricka :P hahhahh gullunge

    2009-10-14 | 13:10:23

Kommentera inlägget här: