sofiaholtfors

Syster Frida

Kategori: Allmänt

Ja, i torsdags kom Frida hit:) vi hade några mysiga systerdagar:)
vi kollade på idol och var himla onyttiga:P

hon åkte hem i lördags.. så då blev jag ensam igen.
det är så tråkigt att bo själv. och jag bor i korridor vilket borde vara socialt.
men dom som bor här är inte så trevliga. så vill inte umgås med dom..

idag iaf har jag varit på studiebesök i missionskyrkan med min grupp.
det var en trevlig musikgudstjänst.
men när jag kom hem hade jag sån hemsk huvudvärk.
och den sitter kvar..
skulle egentligen gå o träna med maria, men var tvungen
att göra henne lycklig och säga att jag inte kunde.. :(
menmen. får träna imorn istället.
för sjuk har jag inte tid att bli.. finns inte på världskartan:P

och nu regnar det. såååå tråkigt. jag som skulle gå o handla. men blev inget med det..

så nu ska jag deppa framför teven som jag har gjort hela dagen:P

/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: