sofiaholtfors

Outside the box

Kategori: Allmänt

Ja i helgen var jag hemma.
i torsdags var jag på smyckesparty hemma hos mamma:P
det var himla trevligt. tyvärr var det himla billigt också:P
så jaa man kunde ju shoppa upp hur mkt pengar som helst:P
Men det blev bara ett halsband och ett armband till mig själv:D

i fredags åkte jag tillbaka till Uppsala i bilen.. hämtade upp Josefine i västerås
så att hon slapp åka buss:P det var trevligt. hon pratade heeeeela vägen.
jag klagar inte:P jag somnade ju inte iaf.. :P
på vägen hem blev det ett litet stopp i hummelsta;)

sen har jag tagit det lugnt hela helgen:)
fick besök av mammas kusin i lördags som hon inte träffat på massor av decenier:P
då blev det att äta smörgåstårta:D:P myyycket gott..

en liten rolig sak när vi hämtade smörgåstårtorna skulle vi handla också.
mamma var vågad nog att ta ett kliv utanför lådan. Outside the box you know:P
så vi handlade på konsum istället för ica:P heeeeelt otroligt;)

nu är jag åter i min lilla låda i uppsala..
idag har jag tränat vattengympa för första gången.
det var inte så tråkigt jag hade räknat med, men inte var det roligt iaf.
hoppas jag har träningsvärk imorn så att jag kan fortsätta med det med gott samvete:)

nu är det snart mässa..:) det ska bli skönt att slappna av lite:)

/Sofia

Kommentarer

  • Mamma Åsa säger:

    Ja ha du lilla gumman. Tänk att du har en mamma som är lite wild and crazy!!!

    2009-11-16 | 20:04:13
  • Iida säger:

    Lite wild and crazy?! Det är ju bara förnamnet! Åsa du har ju gått helt bananas!!

    2009-11-18 | 22:58:21
    Bloggadress: http://iidaanastasiaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: