sofiaholtfors

Hemma:)

Kategori: Allmänt

Ja. nu är jag hemma över jul. och det är himla skönt:)

mamma kom till Uppsala i lördags och hämtade mig med alla sjutton väskor:P
okej, nu överdrev jag. men nästan så många var det. :P

på kvällen åt vi tacos och hade glöggkväll. vi var väl tio personer eller nått.
Iida kom över en sväng också:) trevligt. :)

i söndags var vi ute och högg gran.
och sen på kvällen åkte vi till kyrkan.:) "Up to you" hade julkonsert.
det var supermysigt:) sarah var även med då:)

senare var jag med Marcus och Ann. vi åkte bil:P haha. :)

och nu är det måndag och jag blev väckt av telefonen vid halv tio typ.
Inte sovit så länge sen jag vet inte när faktiskt:)

senare idag ska jag kidnappa tilda lite:)det ska bli skoj:)
vet inte vad vi ska göra. typ leka i snön ;) hehe. tur att man får vara med barn ibland:P

nu ska jag åka med mormor till stan och handla lite:)

God jul:)
/Sofia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: